2013. január 20., vasárnap

1. Fejezet Nem hazudtolom meg magam



-Alison kelj fel, mindjárt ebéd!-ordított anyám
-Még nem vagyok sokat!-kiabáltam vissza és a fejemre húztam a takarót. Sose voltam valami korán kelő típus, de a családom meg van áldva, az ebéddel, de én hányni tudnék tőle. Szeretem a családom, vagyis Taylor kivételével szeretem. Taylor egy álszent picsa. De inkább nem baszom fel az agyam, így reggel 12kor.
Nagy nehezen kimásztam az ágyból, de annyira még volt erőm, hogy felnézzek twitterre, hogy mi történik. Mindenhol a nővéremről, és arról a göndörke Harryről beszéltek. Utálom őket. Szerintem egyáltalán nem szeretik egymást, de szeretek velük szórakozni.
-Alison kapsz 1 percet, hogy le gyere!-mostmár apám kiabált
-Alison kapsz 1 percet, hogy le gyere!-utánoztam apámat, nyávogós hangon. Gyorsan felöltöztem, és elindultam le a lépcsőn.
-Na megérkezett, ő nagysága.-köszöntött Taylor
-Hogy, nem Harry seggébe vagy mint mindig?-kérdeztem
-Neked is jó napot Alison.-jött elő Harry
-Jobbat.-és leültem az asztalhoz
-Jajj anyu, képzeld ma elvisz Harry egy partiba, ahol nagyon sok befolyásos ember lesz, és hátha kapok valami remek ajánlatot.-nyávogott Taylor
-Drágám ez nagyon jó.-lelkendezett anyu
-Figyelj Taylor ágyba bújsz velük, és annyi ajánlatot fogsz kapni, hogy nem bírod elvégezni.-vágtam közbe
-Alison ne magadból indulj ki.-megszólalt Harry
-Harry szerintem ehhez nagyon nincs közöd.-néztem rá szúrós szemekkel.
-Alison édes testvérem, tudom miért nem buktál meg matekból, kicsit túlórázott veled Mr. Fitz...jól gondolom ugye?- na ebbe a pillanatba mikor ezeket a tényeket közölte velem Taylor kiköptem a levest is.
-Kislányom...ez ugye nem igaz?-nézett rám nagy szemekkel anyu
-Köszönöm az ebédet, de én most elmegyek.-felálltam az asztaltól és kisétáltam a bejárati ajtón. Hallottam, hogy anyámék utánam kiabáltak, hogy hova megyek, de túlságosan nem izgatott.
Az utam egy eldugott kis parkba vezetett. Ide szoktam, kijönni amikor elegem van mindenből, és mindenkiből. Előkotortam a táskámból a cigis dobozomat, kivettem belőle egy szálat, és meggyújtottam. Ez az a hely, ahol senki nem talál meg, és még a barátaim se tudják ennek a helynek a létezését. Mélyeket szívtam a cigimbe, és nagy levegővel fújtam ki a füstöt. Eközben azon gondolkozdtam, hogy miképpen tudnám megváltoztatni az életemet, ami valljuk be siralmas.
Megvan mindenem amit pénzen lehet venni. Miközben gondolkodtam az életemet, meghallottam, hogy rezeg a telefonom. Laura volt az. Kinyomta, mert nem akartam senkivel se beszélni. Elővettem még egy szálat, és azt is meggyújtottam, amikor ismét rezegni kezdett a telefonom, Shay volt az. Őt is ugyanúgy kinyomtam mint Laurát. Szívtam tovább a cigimet mikor újra rezegni kezdett a telefonom. Zayn volt az. Mosolyra húzódott a szám mikor megláttam a nevét, ezért neki felvettem.
-Kislány azthittem fel se veszed már.-szólt bele jellegzetes hangján
-Neked bármikor Zayn.-kezdtem a flörtölést. Tudni kell rólam, hogy én mindenkivel imádok flörtölni. Zayn pedig a flörtölgetés szerepre tökéletes volt.
-Ma ráérsz?
-Én mindig ráérek, miről lenne szó?
-Egy kis parti, nálunk?
-Elég jó ajánlat ez, de én miért is kellenék oda? Nem tán kevés a jó nő?-Zayn nem látta, de eléggé mosolyogtam
-Eltaláltad drága, 9re eljössz?
-Nővérem ott lesz?-flegmára váltottam a hangomat
-Baj lenne?
-Hmm tudod mit, nem nem lenne baj. Ott leszek. -mondtam teljes határozottsággal
-Barátnőket hozhatsz nyugodtan.-mondta
-Bízd ide a dolgot.
-Akkor 9.-és letettük a telefont.
Hmm este parti, náluk. Talán erre az egyre jó volt a nővérem, hogy megismerkedjek velük, mert Harry kivételével az összeset birom, és hát eléggé szexuálisak, ami megint csak jó. 

*30perc múlva
Épp kerestem a lakáskulcsomat a házunk előtt amikor kinyílt az ajtó, és kilépett rajta Harry.
-Na épp jókor értem haza.-és egy lenéző pillantást vetettem rá
-Én pedig nem épp jókor megyek el, pont akkor amikor te megérkezel.-teljesen sokkolt ezzel a mondatával, de próbáltam nem kimutatni.
-Azt hiszed, hogy most olyan jót mondtál? Kikell, hogy ábrándítsalak, totál gáz vagy Harold Edward Styles.-és közelebb léptem az ajtóhoz.
-Szeretnél te ilyen gáz lenni Alison Benson.-és az autójához sietett.
-Kislányom merre voltál?-kérdezte apu
-Élni.-ezzel az egy szóval gyorsan leráztam és felmentem a szobámba. Mikor ránéztem az órára, láttam hogy gyorsan eltelt az idő és márcsak alig van 3órám a partiig.
Gyorsan felnéztem még twitterre, és rengeteg üzenet várt. Persze majdnem az összes a barátnőimtől volt. Ezért gyorsan felhívtam Laurát.
-Sziaa Laura.-szóltam bele vékony hangon
-Alison, miért nem vetted fel? Aggódtam.-válaszolt Laura
-Nem rég keltem fel.
-Amúgy annyit szerettem volna, én is meg Shay is, hogy ma mozi?
-Fúú ne haragudjatok lányok, te nem érzem jól magam, itthon alszok egész este. Pótlunk.-hazudtam
-Elmenjünk hozzád? Mi meggyógyítunk.
-Édik vagytok, te egyedül leszek, de most mennem kell szia.-gyorsan kinyomtam a telefont, és elkezdtem készülődni. Letusoltam, kisminkeltem magam és hasonlók. Mikor kész lettem, lementem a lépcsőn.

-Alison már megint hova mész?-jött ki a nappaliból anyu
-Elmegyek egy kicsit szórakozni, ne várjatok éjjel.-és azzal a lendülettem becsaptam az ajtót. Beszálltam a kocsimba, és elindultam a srácokhoz.
Mikor leparkoltam, és kiszálltam a kocsiból tisztán hallottam, hogy bent a házba már javába megy a parti. Odatopogtam magassarkúba az ajtóhoz és csengettem.
-Alison fú de dögös vagy.-nyitott ajtót Zayn
-Igen tudom.-és megöleltem, és beléptem a házba
-Barátnőket nem hoztál?-becsuktam mögöttem az ajtót
-Nem értek rá.-gyorsan tereltem a témát
-Akkor gyere és szórakozzunk úgy ahogy szoktunk.-mondta Zayn, én pedig felhúztam a szemöldökömet.
-Kezdjük!-mosolyogtam.
Majd elkezdtem azt a dolgot, amihez mindig is nagyon jól értettem, és én volt belőle a legjobb...


1 megjegyzés: